Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy/numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu lub jego kopią.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WING Inga Witek
Sadowa 2
62-200 Gniezno

4. Odpowiedź na reklamację otrzymasz w najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (paczka pocztowa ekonomiczna) zostaną zwrócone po uznaniu reklamacji.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WING Inga Witek
Sadowa 2
62-200 Gniezno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Środki zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu do nas.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

Zwrot do Paczkomatu Inpost 24/7

Zwrotu możesz dokonać szybko i wygodnie, korzystając z Paczkomatu InPost!

1. Wypełnij formularz zwrotu
W formularzu na stronie szybkiezwroty.pl uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.

2. Poczekaj na potwierdzenie i kod
Otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod zwrotu ważny jest 72h.

3. Przygotuj paczkę
Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Na kartonie umieść kod zwrotu.

4. Nadaj paczkę w Paczkomacie
Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w skrytce. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Opłata za dokonanie zwrotu to 12 zł przy czym nie musisz jej płacić z góry - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar.

KLIKNIJ, aby dokonać szybkiego zwrotu do Paczkomatu.

 

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl