Macoco - artykuły dziecięce i niemowlęce
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub różni się od opisu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami reklamacyjnymi:

1. Zgłoś problem drogą mailową sklep@macoco.pl lub telefonicznie 661 899 411 w celu ustalenia dalszych działań. Jeśli to możliwe prześlij zdjęcia/filmy wady.

2. Jeżeli będzie to wymagane, prosimy o odesłanie produktu na adres:

WING Inga Witek
Ludwiczaka 30a
62-200 Gniezno

3. Odpowiedź na reklamację otrzymasz w najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (paczka pocztowa ekonomiczna) zostaną zwrócone po uznaniu reklamacji.

Zwrot towaru

Zgodnie z regulaminem sklepu masz 30 dni na odstąpienie od umowy zakupu. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WING Inga Witek
Ludwiczaka 30a
62-200 Gniezno

 POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Środki zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu do nas.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Zwrot do Paczkomatu Inpost 24/7

Zwrotu możesz dokonać szybko i wygodnie, korzystając z Paczkomatu InPost!

1. Wypełnij formularz zwrotu
W formularzu na stronie szybkiezwroty.pl uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.

2. Poczekaj na potwierdzenie i kod
Otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod zwrotu ważny jest 72h.

3. Przygotuj paczkę
Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Na kartonie umieść kod zwrotu.

4. Nadaj paczkę w Paczkomacie
Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w skrytce. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Opłata za dokonanie zwrotu to 12 zł przy czym nie musisz jej płacić z góry - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar.

KLIKNIJ, aby dokonać szybkiego zwrotu do Paczkomatu.

 

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium