Kółko i Krzyżyk magnetyczna gra podróżna Albi
Cena regularna:
Gra magnetyczna - Kółko i Krzyżyk
Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy, bo nic na planszy nie przestawi się bez naszej woli.
Gra dla 2 graczy
Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą, umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywki w kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciu polach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednej linii – poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgają starożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jedną z najstarszych gier w historii !
W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki.
Podczas gry na mniejszej (4 × 4) aby wygrać należy połączyć 3 symbole. Podczas gry na większej siatce należy połączyć cztery lub pięć z nich – zależnie od ustaleń między graczami.
Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbole na dowolnych wolnych polach. Symbolu nie można umieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbują przeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowi wygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej, ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywki na długie godziny.
towar niedostępny
Gra magnetyczna - Kółko i Krzyżyk
Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy, bo nic na planszy nie przestawi się bez naszej woli.
Gra dla 2 graczy
Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą, umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywki w kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciu polach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednej linii – poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgają starożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jedną z najstarszych gier w historii !
W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki.
Podczas gry na mniejszej (4 × 4) aby wygrać należy połączyć 3 symbole. Podczas gry na większej siatce należy połączyć cztery lub pięć z nich – zależnie od ustaleń między graczami.
Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbole na dowolnych wolnych polach. Symbolu nie można umieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbują przeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowi wygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej, ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywki na długie godziny.
Zestaw popularnych i lubianych gier, które możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gry świetnie sprawdzają się w podróży. Wewnątrz metalowego pudełka znajdziesz pionki, kostki do gry i instrukcję.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk
Wymiar opakowania: 13,5x13,5 cm
Szczegóły

Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!








1 099,00 zł

429,00 zł