Czas i koszty dostawy
Dokładamy wszelkiej staranności, byś cieszył się naszymi produktami jak najszybciej. Dlatego oferujemy zróżnicowane formy przesyłki Twojego zamówienia. Kupując u nas masz pewność, że towar zostanie odpowiednio zabezpieczony oraz nadany w możliwie najszybszym czasie. Zamówienia wysyłamy na terenie całej Polski.
Forma dostawy | Przelew/Płatność online | Płatność za pobraniem |
---|---|---|
Przesyłka kurierska InPost/DPD/DHL/UPS | 11,90 zł | 16,90 zł |
Przesyłka kurierska Pocztex | 14,90 zł | 19,90 zł |
Paczkomaty 24/7 InPost | 9,90 zł | 14,90 zł |
Orlen Paczka | 7,90 zł | - |
Odbiór w punkcie DPD/DHL | 8,90 zł | 13,90 zł |
Odbiór w punkcie Pocztex | 11,90 zł | 16,90 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł | 0 zł |
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Darmowa dostawa
Lubisz oszczędzać?
Złóż zamówienie za minimum 199 zł, a przyślemy je Tobie bezpłatnie dowolną formą dostawy!
Jakie formy dostawy są dostępne w sklepie Macoco?
Oferujemy kilka form dostawy, w tym przesyłki kurierskie (InPost, DPD, DHL, UPS, Pocztex), dostawy do paczkomatów InPost, Orlen Paczka, a także odbiór osobisty lub w punktach odbioru DPD, DHL i Pocztex.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy zależy od wybranej formy przesyłki i wynosi od 7,90 zł za Orlen Paczkę do 19,90 zł za przesyłkę kurierską Pocztex z płatnością za pobraniem. Odbiór osobisty jest darmowy. Pełna tabela kosztów dostawy znajduje się powyżej.
Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, zamówienia o wartości powyżej 199 zł są objęte darmową dostawą, niezależnie od wybranej formy przesyłki.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin roboczych od momentu złożenia (chyba, że na karcie produktu widnieje inna informacja). Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia (przy wyborze dostawy InPost lub DPD).
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak, po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który umożliwi Ci śledzenie statusu dostawy.
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Koszt dostawy poza granice Polski wymaga indywidualnej wyceny. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt mailowy na [email protected] lub telefoniczny pod numerem 661 899 411.
Czy mogę wybrać opcję płatności za pobraniem?
Tak, oferujemy możliwość płatności za pobraniem dla przesyłek kurierskich oraz dostaw do paczkomatów i punktów odbioru. Koszt dostawy w przypadku płatności za pobraniem jest nieco wyższy.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, oferujemy możliwość bezpłatnego odbioru osobistego. Wybierz tę opcję podczas składania zamówienia, a skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły odbioru.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam zamówienia w podanym czasie?
Jeśli zamówienie nie dotrze w ciągu podanego czasu, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Pomożemy Ci sprawdzić status przesyłki i rozwiązać problem.